background navigation
Terug

Klanten beoordelen dienstverlening Stibat met een 8

Wie zich aanmeldt bij Stibat, krijgt toegang tot een batterijenopgavesysteem. Zo rapporteert u eenvoudig hoeveel batterijen uw organisatie afgelopen jaar op de Nederlandse markt bracht. Om het systeem zo gebruikersvriendelijk mogelijk te houden, houdt Stibat elk jaar een enquête onder de deelnemers. De overall beoordeling? MyBatbase krijgt een 7,7 en de dienstverlening van Stibat een 8.

De enquête bestond uit vijf vragen: over de duur van het maken van de opgave, eventuele knelpunten, suggesties voor verbeteringen en gebruikers konden een beoordeling voor myBatbase en de dienstverlening van Stibat geven. Over het algemeen zijn deelnemers tevreden over het systeem en kost het doen van de opgave weinig tijd. Bijna 80 procent doet opgave binnen 1 uur, maar voor ruim 10 procent van de deelnemers neemt het meer dan 2 uur in beslag.

Ervaringen en suggesties

Over het algemeen wordt het doen van opgave via MyBatbase als gemakkelijk ervaren. Een aantal klanten gaf aan het opgaveportaal ingewikkeld te vinden, bijvoorbeeld om een specifieke batterij of accu te vinden, of om de juiste productgroep te kiezen. De knoppen voor ‘bewaar’ en ‘verzenden’ worden soms door elkaar gebruikt en het bewaren wordt weleens vergeten, waardoor de informatie op de pagina verloren gaat. Het inloggen is voor enkele klanten onduidelijk doordat de token én het wachtwoord beiden kunnen worden gebruikt. Klanten geven suggesties als het afschaffen van de token, het naast elkaar zetten van de knoppen ‘bewaar’ en ‘verzenden’, het verminderen van het aantal categorieën batterijen of het maken van een lijst met veelgestelde vragen. De dienstverlening van de Stibat medewerkers wordt zeer gewaardeerd. Vooral de praktische ondersteuning bij het doen van opgave en de snelle beantwoording van uiteenlopende vragen wordt genoemd.

Gebruikersvriendelijk

Stibat is continu bezig met het gebruiksvriendelijker maken van myBatbase en ook komend jaar gaan we daarmee aan de slag. Daarbij nemen we de suggesties van onze klanten mee en de input wordt dan ook zeer gewaardeerd. Daarnaast delen we, onder andere via de nieuwsbrief, handige tips en tricks over myBatbase.

Contact

Vragen of opmerkingen over hoe myBatbase werkt? Of komt u er niet helemaal uit? Neem contact op met Wendy Wielink of Carolina Boer via telefoonnummer 079 – 363 20 90 of e-mailadres deelnemerszaken@stibat.nl.