background navigation
Terug

Onderzoek: klanten tevreden over myBatbase

Werk uit handen nemen, dat wil Stibat. Zoals met het opgaveportaal myBatbase, waarin de batterijenopgave op snelle wijze gedaan kan worden. Om te zorgen dat het systeem optimaal functioneert, houden we ieder jaar een tevredenheidsonderzoek. Ruim 750 klanten werkten mee. Het algemene beeld: de meeste gebruikers zijn tevreden.

Ongeveer 80 procent van alle klanten vulde de enquête in. Zij hadden weinig op- of aanmerkingen over het gebruik van myBatbase en gaven het systeem gemiddeld een cijfer van 7,6. Met een aantal zaken gaat Stibat nog wél aan de slag.

Gebruikerservaring

Zo willen we de gebruikerservaring verbeteren door – voor zover dit technisch mogelijk is – de omschrijvingen in het menu te verduidelijken en onnodige informatie te verbergen. Ook willen we de informatiebuttons bij het doorlopen van een opgave verduidelijken.

Gewichtsklasse

De enquête maakte verder de wens duidelijk voor het vergroten van de gewichtsklasse van de batterijen, de marge waarin een specifieke batterij valt. Een aanpassing van de gewichtsklasse kan een impact hebben op gekoppelde processen; we zullen de komende tijd onderzoeken wat mogelijk is en wat de invloed is op het systeem.

Portaal

Een aantal klanten gaf aan het opgaveportaal ingewikkeld te vinden, bijvoorbeeld om een specifieke batterij of accu te vinden. Om dit soort informatie gemakkelijker beschikbaar te maken, delen we de komende maanden informatie uit de handleiding van het portaal in de maandelijkse nieuwsbrief. Inclusief handige tips en adviezen over hoe je nog slimmer en makkelijker met myBatbase kunt werken. Houd onze nieuwsbrief dus in de gaten!

Stibat is continu bezig met het gebruiksvriendelijker maken van myBatbase. De input van onze klanten wordt daarbij zeer gewaardeerd.

Vragen of opmerkingen

Nog vragen of opmerkingen over myBatbase? Neem contact op met Lia Schenk of Wendy Wielink via telefoonnummer 079 – 363 20 90 of per e-mail: deelnemerszaken@stibat.nl.