Vanaf 2024 zijn we samen OPEN. Alle medewerkers, van beide organisaties, kijken uit naar de samenwerking. We hebben er zin in om op nóg slimmere wijze ons steentje bij te dragen aan een beter milieu. Op naar talloze synergievoordelen in de uitvoering en op naar effectieve workflows.

Ook zorgt onze samenwerking straks voor sterke en eenduidige communicatie met zowel consumenten als bedrijfsmatige gebruikers over het gescheiden inleveren van apparaten, ingebouwde en losse batterijen en fietsaccu’s. En er zijn nog meer voordelen. Zo kunnen we het inzamelingsproces verder gaan stroomlijnen, ontstaan er een grotere helpdesk en backoffice, en kunnen we optimalisaties doorvoeren in onze logistiek.

Wat is Stichting OPEN?

Stichting Organisatie Producentenverantwoordelijkheid E-waste Nederland (OPEN) geeft namens alle producenten van elektrische apparaten in Nederland invulling aan de wettelijke producentenverantwoordelijkheid voor e-waste.